Za nami trzecia już edycja konferencji Business Market! Wspaniale było przywitać gości, którzy tak tłumnie przybyli na organizowane przez naszą Fundację wydarzenie. Dołączyło do nas aż 250 pełnych pomysłów, chęci do działania i samorozwoju osób, które miały okazję poznać trendy i dobre praktyki w biznesie, nawiązać nowe kontakty oraz wymienić doświadczeniami.
W tym roku event odbył się pod hasłem ROZWIŃ SIEBIE, ROZWIŃ POMYSŁ, ROZWIŃ BIZNES. Hasło to oddaje ideę wydarzenia – chcemy tworzyć miejsce spotkania dla ludzi przedsiębiorczych, wierzących w swoje siły i działania oraz tych, którzy chcą się aktywnie rozwijać zawodowo – a ich pomysły i inicjatywy przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz poprawy komfortu i jakości życia nas wszystkich.
Energetyzująca przestrzeń spotkania
Konferencja miała miejsce w przytulnie zaaranżowanej przestrzeni warszawskiej Elektrowni Powiśle. Sala została urządzona tak, by zapewnić uczestniczkom i uczestnikom jak największą swobodę i komfort prowadzenia rozmów. Na poduszkach, pufach i wygodnych fotelach mogły usiąść osoby słuchające wystąpień na scenie. Duża część gości znalazła dla siebie miejsce także w strefie wystawców, gdzie produkty i usługi prezentowali uczestnicy Programu Rozwoju Przedsiębiorczości, oraz w strefie mentoringu, w której uczestniczki i uczestnicy mogli porozmawiać z mentorami PRP o korzyściach płynących z tej formy wsparcia młodych przedsiębiorców.
Wystąpienia Business Market
Otwierająca wydarzenie Marzena Wiszniewska (Citi Handlowy) w imieniu Fundacji Citi Handlowy im. L. Kronenberga doskonale wyraziła to, na czym i naszej Fundacji tak bardzo zależy: Nie bójcie się mieć marzenia. Warto iść tam, gdzie inni nie mają odwagi pójść. Przesłanie to dopełniły słowa Anny Bichty, Prezeski Fundacji Think: Business Market to czas ładowania baterii nowymi kontaktami i odkrywania mocy współdziałania, którego tak bardzo potrzeba w wymagających dla biznesu czasach.
Następnie o swojej biznesowej drodze, wyzwaniach i sprawdzonych metodach działania opowiedzieli praktycy – właściciele i pomysłodawcy biznesów, którzy dzięki pasji, determinacji i otwartości, często startując od zera, stworzyli świetnie prosperujące firmy i marki. Na scenie wystąpili:
- Wojtek Ławniczak, doradca, projektant usług, trener z Very Human Services, mówił o zdobywaniu wiedzy o współczesnym kliencie oraz otwartości na sygnały zmian w dynamicznych czasach.
- Y Dzięgielewski, iluzjonista, twórca firmy Y Adverising, zmierzył się z mitami Social Mediów oraz wyjaśnił, dlaczego prowadzenie kanałów niezależnie od dominujących trendów może przełożyć się na skuteczną sprzedaż.
- Robert Łężak z Norman Bennett Group, akredytowany coach i mentor pochylił się nad filarami szczęścia w biznesie, zaznaczając, że kluczowe są poczucie sensu, czerpanie z niego przyjemności i działanie zgodnie z własnymi predyspozycjami.
- Anna Ledwoń-Blacha, współwłaścicielka agencji More Bananas podpowiedziała, co jest najważniejsze, kiedy człowiek rusza z własnym biznesem – potrzeby klienta, konkretne cele oraz swój własny dobrostan.
- O tym, jak w nieszablonowy sposób znajdować potencjalnych klientów opowiedział natomiast Łukasz Kępiński zarządzający agencją kreatywną Tears of Joy.
- Aleksandra Sidorowska, social media managerka, zwyciężczyni Make TikToks Contest, podzieliła się natomiast własną historią – dając wskazówki, jak najprościej wystartować z biznesem online.
- Dr Katarzyna Sekścińska, psycholog i ekonomistka, adiunkt na Wydziale Psychologii UW opowiedziała o pułapkach myślenia, w które często wpadamy, gdy podejmujemy decyzje finansowe.
- Serię wystąpień zakończył Michał Kanarkiewicz, mówca inspiracyjny, trener biznesu i mistrz szachowy. Podpowiedział, jakich błędów unikać, by osiągnąć sukces i jak ważne jest konsekwentne podejmowanie wielu różnych działań, które ostatecznie przyniosą pozytywne rezultaty.
Na scenie pojawili się również młodzi przedsiębiorcy, uczestnicy Programu Rozwoju Przedsiębiorczości: Filip Makowski – twórca Travel Prints, fotograf podróżniczy i portretowy; Paulina Turek – doradczyni biznesowa, szkoleniowiec, lean menegerka, Ewa Hys – menegerka projektów społecznych zarządzająca działalnością NGO, Mateusz Konieczny – doradca zawodowy, mentor, autor publikacji z zakresu edukacji, z którymi rozmawiał Piotr Kwiatkowski, co-funder firmy Kubota.
Dziękujemy za wspólne działanie
Nawet po oficjalnym zakończeniu konferencji wielu gości gromadziło się przy stolikach, by jeszcze chwilę porozmawiać i wymienić się kontaktami. Właśnie na takiej atmosferze nam zależało – żywego networkingu, dobrego nastroju i chęci dzielenia się dobrymi praktykami, wrażeniami, pomysłami. Business Market 2023 spełnił oczekiwania – nasze oraz naszych gości. Nie mamy wątpliwości, że stanie się siłą napędową niejednego pomysłu!
Ogromne podziękowania kierujemy do Partnerów Business Market Night Edition, który w tym roku nas wsparli:
Partnerzy Business Market Night Edition 2023
- Partner główny: Fundacja im. L. Kronenberga Citi Handlowy
- Partner strategiczny: TEARS OF JOY
- Partnerzy akademiccy: Samorząd Studentów UW i Samorząd Studentów Wydziału Zarządzania UW
- Partnerzy medialni: BRIEF / #DZIEŃ MĘŻCZYZNY / GAZETA FINANSOWA / Home&Market / marketing w praktyce / SUKCES jest KOBIETĄ!
- Partnerzy: Be About | Hybrid Agency / DobrzeOnline / Holiday Inn Resort Warszawa-Józefów / Kubota / More Bananas / Norman Benett Group / True Leader / Very Human Services / WP Law Kancelaria Prawna Woźniccy & Partners sp.j.
Zapraszamy do współpracy w kolejnej edycji!