W ramach akcji Tydzień dla Oszczędzania 2013 zapraszamy uczniów i studentów do udziału w konkursie na multimedialnego blog o finansach osobistych. Chodzi o wykorzystanie możliwości nowoczesnych narzędzi, jakim są serwisy Web 2.0 do promowania wiedzy z zakresu oszczędzania, inwestowania i mądrego korzystania z dostępnych na rynku produktów finansowych.
Aby wziąć udział w konkursie, należy poprowadzić przez minimum 4 tygodnie (28 dni) bloga na tematy zaproponowane przez organizatorów konkursu. Do wyboru jest ponad 20 haseł, które należy ciekawie rozwinąć w swoim serwisie, m.in. Oszczędność to cecha ludzi z wyobraźnią lub Zanim zainwestujesz - sprawdź i oceń ryzyko! Blog musi zawierać minimum trzy wpisy tygodniowo. Istnieje dowolność wyboru platformy internetowej serwisu. Ważne jednak, by publikować w nim nie tylko posty, ale także zdjęcia, filmiki, prezentacje, quizy, gry czy podcasty, aby był multimedialny i atrakcyjny dla odbiorców.
Promowane będę te blogi, które zbiorą największą liczbę odwiedzin i komentarzy, warto więc rozreklamować je w swojej społeczności.
Jury oceni nadesłane blogi w trzech kategoriach: gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna i studenci, przyznając nagrody o łącznej wartości 15 000 zł. Pod uwagę brana będzie wartość merytoryczna bloga, a także estetyka, multimedialność i przestrzeganie praw autorskich publikowanych materiałów.
Wraz z uczniami wygrywa także nauczyciel - opiekun, który zgłasza szkołę do projektu poprzez wypełnienie formularza na stronie tdo.edu.pl.
Regulamin konkursu, hasła konkursowe oraz szczegółowe zasady i opis nagród znajdują się na stronie projektu w zakładce Konkursy. Termin zgłaszania blogów upływa 4 listopada 2013, tak więc serwis należy założyć najpóźniej 7 października 2013 r.
Blogerom polecamy narzędziownik przygotowany przez Fundację Think! na podstawie dotychczasowych projektów.